Warning: fsockopen(): unable to connect to 196.192.115.21:43 (A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond. ) in C:\xampp\htdocs\it4tech.pl\components\com_joomlastats\count.classes.php on line 1078
PDF Drukuj Email

internet wrocław, internet osobowice, internet różanka,
internet we wrocławiu, internet na osobowicach, internet na różance,


JESTEM PAŃSTWA ABONENTEM, ILE OTRZYMAM RABATU?

Za każdego zdecydowanego i opłacającego abonament Znajomego, dotychczasowy Abonent otrzyma 10% stałego rabatu na abonament.

Dla przykładu: jeśli dotychczasowy Abonent przekona 3 swoich Znajomych to otrzyma 30% stałego rabatu na abonament, ponieważ:

Jeden Namówiony Znajomy to 10% rabatu,
Dwóch Namówionych Znajomych to 20% rabatu,
Trzech Namówionych Znajomych to 30% rabatu,
Czterech Namówiony Znajomych to 40% rabatu,
Pięciu Namówionych Znajomych to 50% rabatu,
Sześciu Namówionych Znajomych to 60% rabatu,
Siedmiu Namówiony Znajomych to 70% rabatu,
Ośmiu Namówionych Znajomych to 80% rabatu,
Dziewięciu Namówionych Znajomych to 90% rabatu,

 

KTO TO JEST DOTYCHCZASOWY ABONENT?

To Osoba lub Firma, której dane widnieją na Fakturach wystawianych przez naszą Firmę.

CZY 90% RABATU TO MAKSYMALNY RABAT?

Tak. 90% rabat to rabat maksymalny.

OD KIEDY BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁ RABAT?

Rabat będzie obowiązywał już od kolejnego okresu rozliczeniowego z dotychczasowym Abonentem i od momentu opłacenia pierwszego abonamentu przez Znajomego.

DO KIEDY BĘDZIE OBOWIĄZYWAŁ RABAT?

Dla dotychczasowego Abonenta rabat obowiązuje do czasu korzystania przez Znajomego lub Znajomych z naszych usług IT4TECH lub do czasu kiedy sam Abonent będzie z nich korzystał.

CO SIĘ STANIE Z MOIMI RABATAMI JAK SIĘ WYPROWADZĘ, CZY NOWI LOKATORZY PRZEJMĄ MOJE RABATY?

Rabaty nie przechodzą na nowych użytkowników sieci i nie można ich dziedziczyć. Rabat przysługuje tylko Abonentowi, który jest dotychczasowym Abonentem naszej sieci i na niego wystawiane były dotychczasowe faktury.

CO MUSZĄ ZROBIĆ ZNAJOMI ABY POTWIERDZIĆ, ŻE SĄ Z MOJEGO POLECENIA?

Znajomi muszą potwierdzić takie polecenie telefonicznie lub e-mailowo na adres naszego Biura, z czyjego polecenia przystąpili do współpracy z IT4TECH i stali się nowymi Abonentami, aby rabat mógł zostać przyznany dotychczasowemu Abonentowi.

GDZIE ZNAJDUJE SIĘ REGULAMIN PROMOCJI?

Regulamin promocji dostępny jest tutaj.

 

Kontakt

infolinia: 71 707 2 707

godziny naszej pracy:

Dział Sprzedaży: Pn.-Pt. godz. 9:00 - 18:00

Pomoc Techniczna: Pn.-Nie. godz. 9:00 - 22:00

Wrocław 51-008; ul. Osobowicka 70A

NIP: 894-246-50-16

konto dla wpłat abonamentowych za Internet

mBANK: 92 1140 2004 0000 3102 3159 1493